Οι καθηγητές της Φυσικής κρίνουν ότι τα θέματα της Φυσικής ήταν «βατά και κατανοητά», ωστόσο χρειάζονταν την απαιτούμενη προσοχή, πολλές πράξεις και καλή σκέψη, με το τρίτο και το τέταρτο θέμα να ανεβάζουν τον βαθμό δυσκολίας.
Δείτε τα Θέματα της Φυσικής
https://sites.google.com/site/tsekprivlessons/contact-me
Πάντως η Ένωση Ελλήνων Φυσικών υποστηρίζει ότι τρία από τα θέματα ήταν «έξω από το πνεύμα της διδασκαλίας».
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της:
- Τρεις ερωτήσεις (Β2, Δ2, Δ3) ήταν έξω από το πνεύμα διδασκαλίας, το πνεύμα του σχολικού βιβλίου και της αξιολόγησης της Φυσικής
- Προεκλήθη σύγχυση στην έναρξη επεξεργασίας των θεμάτων από τους εξεταζόμενους, εξαιτίας διευκρίνησης που δόθηκε για το θέμα Β2 από την επιτροπή, η οποία θα μπορούσε να μην είχε δοθεί, πράγμα που επιβάρυνε την συνολική απόδοση των υποψηφίων.
Η ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών έχει ως εξής:
Η Επιτροπή επίλυσης των θεμάτων, των Πανελλαδικών Εξετάσεων στο μάθημα της Φυσικής Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, έχει να παρατηρήσει τα παρακάτω:
- Τα θέματα κάλυπταν σχεδόν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης, ήταν απαιτητικά, για καλά προετοιμασμένους μαθητές, αλλά δεν είχαν την απαιτούμενη διαβάθμιση.
- Η πλειοψηφία των ερωτημάτων απαιτούσε αυξημένη μαθηματική! επεξεργασία σε βάρος της αξιολόγησης των εννοιών της Φυσικής και του συνολικού χρόνου εξέτασης.
Δείτε τα Θέματα της Φυσικής
https://sites.google.com/site/tsekprivlessons/contact-me
Πάντως η Ένωση Ελλήνων Φυσικών υποστηρίζει ότι τρία από τα θέματα ήταν «έξω από το πνεύμα της διδασκαλίας».
Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της:
- Τρεις ερωτήσεις (Β2, Δ2, Δ3) ήταν έξω από το πνεύμα διδασκαλίας, το πνεύμα του σχολικού βιβλίου και της αξιολόγησης της Φυσικής
- Προεκλήθη σύγχυση στην έναρξη επεξεργασίας των θεμάτων από τους εξεταζόμενους, εξαιτίας διευκρίνησης που δόθηκε για το θέμα Β2 από την επιτροπή, η οποία θα μπορούσε να μην είχε δοθεί, πράγμα που επιβάρυνε την συνολική απόδοση των υποψηφίων.
Η ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών έχει ως εξής:
Η Επιτροπή επίλυσης των θεμάτων, των Πανελλαδικών Εξετάσεων στο μάθημα της Φυσικής Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, έχει να παρατηρήσει τα παρακάτω:
- Τα θέματα κάλυπταν σχεδόν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης, ήταν απαιτητικά, για καλά προετοιμασμένους μαθητές, αλλά δεν είχαν την απαιτούμενη διαβάθμιση.
- Η πλειοψηφία των ερωτημάτων απαιτούσε αυξημένη μαθηματική! επεξεργασία σε βάρος της αξιολόγησης των εννοιών της Φυσικής και του συνολικού χρόνου εξέτασης.